null

NASZA PODRÓŻ W STRONĘ CLEAR SKIES

Wrażliwi dziś na lepsze jutro.

Cetaphil chroni skórę wrażliwą i dba o nią od ponad 70 lat. Wiemy, jak środowisko wpływa na jej stan zdrowia. Dlatego w ramach Clear Skies podejmujemy działania, które mają na celu traktowanie środowiska tak jak traktujemy naszą skórę: delikatnie, z empatią i podejściem opartym na nauce.

INICJATYWA CLEAR SKIES CETAPHIL TO DOWÓD NASZYCH STARAŃ NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA I TWORZENIA LEPSZEJ PRZYSZŁOŚCI DLA NAS WSZYSTKICH

W naszej firmie wdrażamy kolejne odpowiedzialne praktyki środowiskowe i społeczne, które koncentrują się na czterech kluczowych obszarach: ograniczaniu oddziaływania na środowisko, tworzeniu bardziej czystych składników, wykorzystywaniu inteligentniejszych opakowań i wspieraniu naszych społeczności. To strategiczne, naukowe podejście uwzględnia ambitne cele zgodne z założeniami Agendy na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030 ONZ, w tym działania na rzecz przekształcania naszych fabryk tak, aby do 2022 roku w 100% wykorzystywały energię ze źródeł zrównoważonych, oraz osiągnięcia neutralności węglowej w istniejących obiektach produkcyjnych. Nasza inicjatywa Clear Skies jest nadal rozwijana, podobnie jak nasze cele i działania, które podejmujemy na rzecz zmian.

OGRANICZANIE ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO


Traktujemy środowisko tak, jak traktujemy swoją skórę – z delikatnością, współczuciem i z uwzględnieniem dokonań naukowych. Od 2010 roku marka Cetaphil i jej spółka macierzysta Galderma:


● ograniczyły zużycie wody o 33% na tonę produktu dzięki programom recyklingu i ponownego jej wykorzystania w fabrykach i obiektach badawczych;

● ograniczyły roczną emisję CO2 w fabrykach o ponad 60% dzięki wykorzystaniu wydajniejszych technologii i odnawialnych źródeł prądu.


Obecnie 95% prądu w naszych fabrykach pozyskuje się ze źródeł odnawialnych, dzięki czemu na wysypiska śmieci nie trafiają żadne odpady.

reducing-enviromental-impact
formulating-with cleanser

FORMUŁY Z BARDZIEJ CZYSTYMI SKŁADNIKAMI

Formuły naszych najpopularniejszych produktów zmieniamy na podstawie najnowszych osiągnięć nauki w zakresie skóry wrażliwej. To pierwsze produkty z gotowymi biodegradowalnymi formułami, bez parabenów, siarczanów i składników pochodzenia zwierzęcego. Produkty nie są testowane na zwierzętach na żadnym etapie ich opracowywania, rozwoju i produkcji.


● EM Emulsja Micelarna do mycia

● MD DERMOPROTEKTOR Balsam do twarzy i ciała

● DA Ultra Krem intensywnie nawilżający

● PS Lipoaktywny Krem nawilżający

● Krem nawilżający do ciała


– Czyste formuły: bez parabenów.

Największy plus? Zdołaliśmy wprowadzić te zmiany, a jednocześnie udało nam się zachować tę samą skuteczność, której zaufali użytkownicy, i wygodę użytkowania, którą znają i cenią.


STOSOWANIE BARDZIEJ INTELIGENTNYCH OPAKOWAŃ

W opracowanie opakowań włożono tyle samo wysiłku, co w stworzenie formuł samych produktów. W większości opakowań produktów Cetaphil wykorzystano pojemniki i zamknięcia składające się z jednego materiału i nadające się do częściowego recyklingu, dzięki czemu mogą zostać przetworzone w większości obiektów. Dodatkowo większość pojemników i zamknięć można rozłożyć, co ułatwia sortowanie odpadów. Opakowania na bazie papieru są wytwarzane z materiałów odnawialnych i biodegradowalnych.

using-smarter-packaging
serving-our-communities


SŁUŻBA NA RZECZ NASZYCH SPOŁECZNOŚCI

Jesteśmy dumnymi i wieloletnimi partnerami Camp Wonder, obozu letniego dla dzieci z chorobami przewlekłymi skóry i zagrażającymi ich życiu, organizowanego przez Children’s Skin Disease Foundation. Każdego roku nasi pracownicy i współpracujący z nami specjaliści ds. ochrony zdrowia wspomagają obóz pracą wolontariacką. Obóz ten to bezpieczne miejsce, w którym dzieci cierpiące na choroby skóry nie są postrzegane z perspektywy swojego schorzenia – to miejsce, w którym mogą być po prostu dziećmi. Od 2012 roku marki Galderma i Cetaphil przekazały w darowiznach 1,5 mln USD i ponad 50 tys. produktów. W miarę postępów w realizacji inicjatywy Clear Skies marka Cetaphil będzie starała się poszerzyć zakres swoich działań poza Camp Wonder i zidentyfikować organizacje na całym świecie, które może wspierać w misji troski o wrażliwą skórę.